9 Ocak 2011

Bu at uyuyor mu?



       
      Kadınlar,çiçekler ve evler gibi atlar da ressamların favori konularından.Hele benim gibi alaylı ressamların Allahın emri bir kaç at resmi oluyor.Atlar güzel ve estetik hayvanlar oldukları için hem resmi yapana hem seyredene güzel duygular yaşatıyorlar.Ben de geleneği bozmadım.At yapmayı sevdim, yaptığım atlar da fena olmadı galiba.Beni çağıran başka at resimleri de var ama çağrıya ne zaman cevap veririm bilemiyorum.




         
           Kim  ölü bir at resmi yapar ? Ölümü seyretmiş, koklamış ve ona dokunmuş biri herhalde.Yada kafasında yaşam ve ölüm arasındaki tüm bariyerler yıkılmış, ölümün uzak bir ihtimal olmaktan çıkıp nasılda seni sıradan ve herkese eşit yapan bir gerçek olduğunu gören biri. Bu resmi gösterdiğim arkadaşlarım da ölümü ihtimal dışı bırakarak "bu at uyuyor mu" diye sordular ve "uyuyor" dememi çok istediler.Oysa ben "Uyuyor" desem bile onun ölmüş olduğunun hepsi farkındaydı.

1 yorum:

  1. yazdıklarlını okumaktan zevk alıyorum. cok dürüst ve cok özler.
    kendini sadece resim eksenli yazma ile sınırlandırmamamn gerektigini dusunuyorum.
    ola ki gunlerce resim yapmazsan, kelimelerin beyninde bosuna beklesip duracaklar ve belki de küsüp yokolacaklar.
    ne yazık ki ben küsen kelimeleri sahsen tanırım....

    YanıtlaSil

ses verenler